nedjelja, 6. rujna 2009.

ra(d)na jesen

Završio je godišnji...vratili smo se u Zagreb s predivnog putovanja..koje bi, istina, bilo puno ugodnije da smo iza sebe vukli našu malu kućicu, ali...nema veze i ona će uskoro na cestu.

Prije nego smo otputovali ulovio sam malo vremena i dotjerao šasiju i ovjes


Danas smo dogovorili nastavak izgradnje. Naime, prije puta je skunut kalup s matrice (matrica je ona drvena varijanta prikolice s koje se "skida" kalup od stakloplastike).. taj zahvat matrica nije preživjela, ali kalup je ispao kako smo očekivali! Idućih dana ćemo čistiti kalup i početi s kaširanjem karoserije, a istodobno ćemo početi izradu kalupa ostalih elemenata prikolice - blatobrana, bočnih i zadnjih vrata...

Nadam se lijepom vremenu i našoj dobroj volji što bi značilo da će AMIKA No1. ići na atest krajem mjeseca...

evo nekoliko slika s tajne lokacije na kojoj se igramo stakloplastikom...(slikano je mobitelo pa se ispričavam zbog lošije kvalitete fotografija!)








Ovako je završio moj 9-o mjesečni trud uložen u izgradnju matrice... ispostavilo se da sam koristio previše nitro elemenata i, na žalost bio sam preštedljiv na razdvajaču...ipak...kalup je u dobrom stanju i može se koristiti!

Lijepa vijest koja me obradovala po dolasku kući je bila ta da mi se već javljaju interesenti za ovaj projekt, čak i izvan granica Hrvatske (a ovaj blog je još u povojima i za sad nije "linkan" na velike tražilice ili oglašavan na forumima i sličnim stranicama).
Drago mi je da Vam se naš rad sviđa ;)

Nema komentara:

Objavi komentar