utorak, 30. lipnja 2009.

početak...

...uz malo strpljenja na ovim stranicama ćete uskoro moći pratiti pripremu i izradu prve hrvatske male kamp prikolice koju sam nazvao


AMIKA

Uskoro stižu prve fotografije gotove prikolice a za sad evo vam mali preview onoga što se radilo proteklih godina...

Veliko hvala Ani, mojim roditeljima i Nedi i Mladenu, Dadi, Limi, Marku, i drugom Marku, Silku, Henku, Darku, Vladi, Stelii, Emi i frendicama, Franu, Hypicima, Ziz... i svima onima koji su me na ovaj ili onaj način podržavali i koji me podržavaju na mom (možda malo šašavom) putu ka cilju...

A hvala i onima koji su previše pričali i nisu napravili ništa, "pravim HR wanna-be majstorima" - hvala vam što me više ne usporavate :)

Ovo sad zvuči kao s "oskara" da ja ne duljim evo vam nekoliko slika procesa izrade matrice...










Nema komentara:

Objavi komentar